کیا واکسن انفولانزا میزنن ؟
کیا زدن عوارض نداشته؟

۳ پاسخ

من زدم دو ساعت فقط سردرد و سرگیجه خیلی کم داشتم همین اذیت نشدم اصلا

این ماه دکترا به همه ی باردارا دارن میگن بزنید

من زدم عزیزم خیلی خواب آلود بودم دستمو درد میکرد

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۸ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی