خانما کیا واکسن انفولانزا رو زدن؟

۵ پاسخ

من ده روزه که زدم مشکلی هم نداشتم

من‌زدم‌ ۳۱هفته ...چن ساعت بعدش. انگارسرماخورده بشم هم گلودردشدم هم اشک چشام یسره بودبندنیومدتایه روزکامل،بعدش دستم تا۳روزدردداشت وبعدازسه روزجای واکسن خارش گرف نقطه ای...ورم هم کرده بود

کسایی که واکسن انفولانزا زدن اذیت نشدن؟

منم زدم سه روز پیش

من زدم گلم تو ۳۰هفته

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۷ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی