واکسن آنفولانزا کیا زدن ؟؟
عوارض داره؟

۱۱ پاسخ

من زدم هیچ علائم نداشت

من زدم نه عوارض نداره

من زدم عوارضی نداره

من زدم بعدش هیچ علائمی هم نداشتم

البته بهداشت گفت ممکنه علائم سرما خوردگی داشته باشی اگه داشتی استامینفون بخور که نداشتم

من زدم ، نه نداره فقط یه روز بیحال بودم

فک کنم کسایی که سیستم ایمنی ضعیفی دارن بزنن خوبه

من دبروز صب زدم عوارضی ندیدم تا الان فقط جا امپول درد میکنه

من نزدم ولی خب میترسم..الان که عوارض نداره ..یه وقت رو جنین تاثیر نذاره؟

من زدم نه عوارض نداره

من زدم
نه هیچ عوارضی نداره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۷ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی