الان واکسن انفولانزا زدم هلندی کیا زدن

۱۰ پاسخ

پس خیالم راحت باشه شما هلندی زدین؟

آخه منم میخام بگم دکترم بنویسه بزنم

ینی عوارضی بعدش نداشتین

منم زدم

من زدم

چرا باید بزنیم؟اگ انفولانزا بگیرم جنین هم اسیب میبینه؟

منم دیروز زدم

من زدم

ن بابا هیچی ...راحت شبش‌اومدم خوابیدم

من زدم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری