خانوما واكر خوبه يا روروئك

۱۷ پاسخ

هیچ کدوم نگرفتم من

روروئک گرفتم که وقتی دستم بند بود خودش بتونه بازی کنه با واکر باید خودم حواسم بهش باشه

واکرم استفاده نمیشه
پسر من فقط یبار باهاش راه رفت هزینه الکیه بجاش لباس بخرر بنظرم چیزی ک بدرد بخوره

هیچکدوم

واکر بهتره

واكر گرفتم

من واکر گرفتم بهتره. روروئک پای بچه رو پرانتزی میکنه

واکر خوبه

واكر ولش همون روروئك خوبه خودش سر پا واميسه قدم ميره احتياجي به واكر نيس

به نظرم من روروئک بهتر و ایمن تره

واکر

واكر خريدم من

من دوتاشو گرفتم بچه اول که میخواد یاد بگیره قدم زدن رو یا سرپاموندن رو یادبگیر روروک بهتره بدقش که قدماش بهتر شد و تونست سرپا بمونه واکر بهتره براش

من دوتاشوخریدم ولی واکر به دردم خورد

واکر خیلی بهتره منم می گیرم ان شالله

واکر بهتره
روروک هر کی دیدم می‌گفت راضی نیستم تنبلش کرده برای راه رفتن جمعش کرده بود

واکر بگیر من روروئک نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 هفته بیست‌ونهم بارداری