۸ پاسخ

روروک
والا خودمونم با روروک بزرگ شدیم هیچیمون هم نشد

هیچی😂
وایمیسم ببینم به ۸ ماه رسید اوضاع بچه چطوره
اگه خودش اون موقع بتونه از جایی بگیره و بلند شه چیزی نمیگیرم واسش
رشد طبیعیشو طی کنع

من سر دخترم نگرفتم و واکر گرفتم راضی بودم

والامنسوخ هم نمیشدمن نمیگرفتم چون واقعااضافه اس چندماه بیشترکاربردنداره خودش بالاخره راه رفتن یادمیگیره

والا من هر خارجی میبینم روروک داره بچش داخلشه اینطور که میبینم فقط برا ایرانی ها منسوخ کردن 🤣

من میگم روروئک بهتره

روروئک

بجاش😅

سوال های مرتبط

مامان عباس🩵 مامان عباس🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان مهدی مامان مامان مهدی هفته بیست‌وپنجم بارداری