قطره یا شربت نئو زینک میتونم بدم بچم؟

۳ پاسخ

اره عزیزم‌نئو زینک بده شربت نئو زینک روزی دوبار هر بار ۲ سی سی سرنگ مال من وزنشم عالیه ولی دکتر از دوماهگی نوشت میدمش الان ۳ ماه و ۱۸ روزش هست

والا من از خودم خریده بودم چهارپنج باری دادم از دکترش پرسیدم گفت زوده این براش میتونی زینک سولفات ساده بدی

زوده فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی