نه بابا هنوز زوده پسر من که وارد هفت ماه شده هنوز نگفته مامان و بابا رو
دخترمنک الان میگه بوووووووو😂
دختر منم هنوز نگفته گریه کردنی میگه ننننننن
واسه ما که هنوز نگفته🫡
پسر من فقط ماما بلده بگه بیشتر از یکماه هم هست ک میگه البته فقط موقعی ک گریه میکنه میگه این چن روز هم ی دوبار گفته بابا
دختر من ممممم میگه ماما بابا نمیگم فقط ممممممممم
بووووووو رو مثل صدای ماشین در میاره مثل موقعی ک بچه ها ماشین بازی میکنن😂😂😂😂
برا من ک نگفته🥴😂😂گهوار رد داده
نهایت میگه بوووووووووو همراه تف فراوان یا میگه گغغغغغغغغغغ بدون تف🤧😂😂😂😂😂❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.