من خوشم نمیاد این رنگ برای پسر
هنوز کوچولوعن از چهره هم نمیشه خیلی فهمید دخترن یا پسر😅واسه همین من رنگ دخترونه تنش نمیکنم اصلا
نه بابا طرحش اسپرته خوبه
من عاشق رنگ صورتی هستم و کالباسی
پسرم تیشرت این رنگی داره خیلی خوشگل میشه میپوشه
والا آقایون هم خیلی دیدم پیرهن مردونه صورتی و کالباسی میپوشن در این حد هم رنگا جنسیت ندارن
منم این رنگ واسه پسرم گرفتم خیلیم شیکه.رنگ دختروپسر نداره چون دیگه سبک اسپرتن همشون
خیلیم خوبه من شوهرمم میپوشه چه برسه پسرم💚 سه چهار تا تیشرت صورتی داره شوهرم😂
من همین مدلو گرفتم ولی آبیه . خیلی به پسرم میاد 🥹
رنگش مشکلی نداره اما از همین رنگ طرح ها و مدل های پسرونه تر پیدا کن
من ترجیح میدم نخرم مثلا برا دخترم طرح اسپرت نمیگیرم هی چیزی میگیرم ک دخترونه ترباشه
من ب پسرم تیشرت صورتی و بنفش خریدم
بچست .من زیاد سخت نمیگیرم
من خوشم میاد. دوست دارم تیشرت سادهشو براش بگیرم با جین آبی
نه بابا خیلیم خوبه
ن ضایع نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.