۱۰ پاسخ

خیلی کیوت قشنگه

زیبا❣️❤️

خیلی قشنگه من کلا عاشق هفت سین این طوری جمع و جور و گوگولی ام😅ایده خوبی بود این ظرف ها.منم پارسال تو سیسنی چیدم ولی ظرف هاش فرق داشت

تصویر

قشنگه عزیزم سال خوبی براتون باشه

ساده و ناز 🩷🩷🩷

چه خوشگل و جمع و جوره مبارک باشه

خیلی قشنگه❤
روی کنسوله؟

خیلی خوشگله سال خوبی باشه برای همه

عالیه

خیلی قشنگه عزیزم
منم امسال باید از دست این فسقل تو سینی بچینم.
هنوز وسایلشم نخریدم 🥴

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱ سالگی