خیلی کیوت قشنگه
زیبا❣️❤️
خیلی قشنگه من کلا عاشق هفت سین این طوری جمع و جور و گوگولی ام😅ایده خوبی بود این ظرف ها.منم پارسال تو سیسنی چیدم ولی ظرف هاش فرق داشت
قشنگه عزیزم سال خوبی براتون باشه
ساده و ناز 🩷🩷🩷
چه خوشگل و جمع و جوره مبارک باشه
خیلی قشنگه❤
روی کنسوله؟
خیلی خوشگله سال خوبی باشه برای همه
عالیه
خیلی قشنگه عزیزم
منم امسال باید از دست این فسقل تو سینی بچینم.
هنوز وسایلشم نخریدم 🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.