جواب بدین
#شیرخشک
#بچه
#پوشک
#فرزندپروری
#گهواره
#کولیک

تصویر
۱۱ پاسخ

ببین با سیاست حرف بزن
از همین اول گارد نگیری بخاطر دلخوری خودت
اول پرش کن ازینکه تو داداششی چرا از آشنایی و کاراشون خبرت نکردن حالا که کاغذ نویسی برای آبرو و دکور خودشون و منفعتشون میگن بیاین که ظاهرا خوب باشه ... وقتی خوووب عصبانیش کردی اونوقت بگو در جریانم که هستی چقد به من توهین شد . ... بهتره نریم .

نروشوهرت هم نزاربره تامتوجه بشن بی احترامی عواقب داره

منم جای شما باشم نمیزارم بره

اره بابا اصلااااا نرید هااا

به نظرم شما که نرید کلا و اینکه شوهرتون بره یا نره رو به خودشون بسپارید

ن خودت برو ن بزار اون بره شوهرت اگه بره یعنی به مادرش اجازه میده همش به تو توهین کنه و بدتر هم میشه

هر کس گوش رو میخاد باید گوشواره رو هم بخاد اگه مادرشوهرت شمارو نمیخاد یعنی پسرش روهم نمیخاد به نظرم با نرفتنش هم احترام خودش حفظ میشه هم شما اونا بود و نبود شوهرت براشون مهمم نبوده که از اول در جریان قرارش ندادن

عزیزم اینا اصلا مسائلی نیستن که شما تو این فضا و از افرادی که شناختی نسبت به خودشون و شخصیت و زندگیشون نداری،مشاوره بگیری...

نمتونیم بگیم که شوهرتم نره خودت که تا نیومدن سمتت اصلا اسمشونو نیار اما همونطور که گفتم نمیتونیم بگیم شوهرت نره چون اومدیم و شوهرت لج کرد گفت میرم به تو چه خواستگاری خواهرمه و خدای نکرده باهم دعوا کنین و دود مشاوره غلط ما تو چشم تو بره.
اما درستش اینه که همسرت به احترام تو نره و بگه که با همسرم درست برخورد کنید

آره چرا بره بگو اگه براشون ارزش داشتی احترام میزاشتن از همون اول میگفتن بهت نه مثل غریبه ها اونجا همه میاین یکی ام تو

کاغذ نویسی چیه

سوال های مرتبط