خانما
دخترم خیلی اب دهنش میاد
زود نیست بنظرتون؟

۳ پاسخ

دختر من رفلاکس شدید داره وقتی رفلاکسش خاس شروع بشه اب دهنش میومد الانم مدام اب دهنش جمع میکنه حباب میده بیرون

میگن لثه هاشون میخواد سفت بشه. بچه منم اینجوری بود الان دیگه خوب شده نگران نباش

رفلاکس نداره؟

سوال های مرتبط

مامان رادین❤️🐣 مامان رادین❤️🐣 ۱۲ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وپنجم بارداری