۵ پاسخ

فقط شیر خشک و تا ۶ ماهگی هم غذای کمکی رو هم شروع نمیکنم

فقط شیر

بزار چهار ماهگی تموم بشه بعد کم کم آب بده بهش و فرنی رقیق

فعلا شیر و شیرخشک

کم کم اب شروع کردم

سوال های مرتبط