مبارکه عزیزم قدم نو رسیده مبارک😍♥️
خوش قدم باشه مبارکه
مبارک باشع
من فوبیا دارم از سزارین اصن بش فک میکنم تن وبدنم میلرزه همش ب شوهرم میگم برام دعاکن طبیعی زایمان کنم
پس چرا دو شب کدوم بیمارستان رفتی؟؟؟؟
مبارکه خوش پاقدم باشه
ای عزیزم چرا گذاشتن درد بکشی مبارک باشه حالا که گذشت دیگ از نی نی لذت ببر
آخی چقدر سخت بوده واست
انشاالله به مبارکی و سلامتی
2 شبببب😑😑😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.