بچه های شما هم تو این سن لجبازن🤕🤕

۸ پاسخ

بالاخربیاد بدتره میشه. سن دوسال و نیم ب بعد بهترمیشه. سعی کن دعواش نکنی و اخم تخم نکنی، ک بالاتر میاد درست بشع
سعی کن درست عمل کنی، نازکشی زیاد هم خوب نیس، بی توجهی هم خوب نیس
همه چی ب اندازه.
من بچم یه مدت خودشو ازپشت گرت میکرد هرجابیفته و کمرشو میداد بالا. توجه هام ب اندازه بود رهاکرد. حتی ب بقیه هم گفتم ب اندازه ب این حرکتش توجه کنین
الان رو مود اینه عصبانیه وسایل پرت کنه و یا دستمو ک گرف خودشو ب زمین بکشه. بازم دارم باسیاست رد میکنم ولی پرت کردن موقع عصبانیت درست نمیشه. باید زمان داد بهش تا ب خودش مسلط بشه

به شدددددت دیگه دارم روانی میشم نمیدونیم چی می‌خواد خستمون کرد واقعا
همه چیو با گریه و جیغ می‌خواد ب دست بیاره

اگر از دستش چیزیو بکشم یا به حرفش گو شندم بله طبیعیه اوناهم متقابلا لج میکنن
ولی باهاش حرف میزنم
حواسشو با چیز دیگه پرت میکنم
مثلا سرشو میزنه به دیوار باباش میگه نزن این بدتر میکنه
بعد من با یه عروسکی چیزی میرم میگم بیا بازی کنیم دیگه‌حواسش ازون کار پرت میشه
واینکه مدام باهاش حرف میزنم
این اخه نخوریم
بریم بازی کنیم
پوشکتو عوض کنم بریم بازی
بیا غذابخوریم
و...
بچه ها هم باهم متفاوتن ولی سعی کن لجشو درنیاری
درواقع چون نمیتونن خیلی کاراروانجام بدن و منظورشونو برسونن جیغ دادمیکنن لج میکنن باید بهشون فرصت رشد بدیم

لجباز یه چیز کوچیکههههههههههههههههههههه. خیلییییی شدیددددددد

خیلیییی😩

خیلی

نه اتفاقا دختر من خیلی گوش به حرف میکنه هرکاری که بد باشه بهش بگم انجام نمیده

بلههههه😤

سوال های مرتبط

مامان مامان مهر....❤️ مامان مامان مهر....❤️ ۱ سالگی