بستنی در شیر دهی بده؟؟؟

۷ پاسخ

به نظر من که بچه سوممه هر چیزی بخور که معده بچه عادت کنه ...بر اساس تجربه میگم من همه چی میخورم

تا چهل روزگی سردی نخور

من میخورم

به من دکتر گفت نخور ثعلب داره

اگرحساسیت ب پروتیین گاوی نداری نه

بد نیست فقط پاستوریزه باشه

ارع شیر دارع

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۳ ماهگی
مامان دلوین🐣❤️ مامان دلوین🐣❤️ ۱۵ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 ۳ ماهگی
مامان آقا آرتین👼🏻💙 مامان آقا آرتین👼🏻💙 ۱۰ ماهگی