اناناس یا کمپوت اناناس در شیر دهی بده؟

۵ پاسخ

من واسه بخیه هام میخوردم

برای خوب شدن زخم خوبه . کلا ابمیوه هاهم برا زیادشدن شیر خوبن.اگ ضرری داره نمیدونم نشنیدم تاحالا

برای زردی خوب نیست

نههههه خوبه برای جوش خوردن بخیه ها خصوصا

اناناس میگن بهتره استفاده نشه

سوال های مرتبط

مامان آیماه خانوم💗 مامان آیماه خانوم💗 ۵ ماهگی
مامان آیهان کوچولو 🥰 مامان آیهان کوچولو 🥰 ۱۲ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی