۲ پاسخ

چرا نخوریم.منکه میخوردم.اتفاقا خوبه که

ن بابا مشکلی نداره میدونی کمپوت آناناس برای جدب بخیه و اینا خوبه من تو زایمان اولم همش آناناس و کمپوتش میخوردم

سوال های مرتبط

مامان آقا آرتین👼🏻💙 مامان آقا آرتین👼🏻💙 ۱۰ ماهگی
مامان گل پسرم🤰 مامان گل پسرم🤰 ۴ ماهگی
مامان آیماه خانوم💗 مامان آیماه خانوم💗 ۵ ماهگی