۸ پاسخ

ما از همون کیک میخوریم چه کم چه زیاد باشه

بله عزیزم تو تاپیکم هست
بله پنجاه نفر دعوت کردم با کیک دو طبقه
از همون کیک هم برش زدیم برای همه نهایت هم یه نصف ش رو برای کارکنان سالن و‌ مدیریت ش دادیم

تصویر

دوستان متوجه منظورت نشدن. شما منظورت اینه که چون کیک تولد از فوندانت و ابزارهای تزیین ساخته میشه مواد داخلش خیلی زیاد نمیشه و ممکنه به همه مهمونا نرسه. خب در اینصورت اگه بخوای کیک خیلی بزرگم سفارش بدی که با فوندانت درست بشه هزینتم بالا میره. مگه اینکه کیک ساده‌تر انتخاب کنی و به قنادی تعداد نفرات رو بگی اونا خودشون میدونن چندکیلویی واست درست کنن. اگه اتلیه ببریش اونا خودشون ماکت کیک شلوغ دارن با کلی طرحای قشنگ

کیک و میخوای خشک کنی نگه داری ؟؟؟؟ 😂😂😂😂😂

همون کیک و برش دادیم پذیرایی کردیم دیگه
به قنادی بگو برا چند نفر میخوای به همون اندازه برات کیک و درست می‌کنه
لازم نیست شیرینی جدا بخری

از همون کیک دادیم شیرینی هم جدا خریدیم دادیم

خب کیکو میخرین ک بخورین

کیک واسه پذیراییه دگ عزیزم از همون بده میخای چیکارش کنی

سوال های مرتبط

مامان طوفان و ارشیا مامان طوفان و ارشیا ۱ سالگی
مامان هیراد مامان هیراد ۱۵ ماهگی