۱۸ پاسخ

ب نظرم تو گهواره اطلاعات گرفتن اشتباه محضه 😐😑

بخر دوباره اذیت میشی عزیزم
دو تا شلوار و دو تا بلیز بگیر سایز یک

والا من ۴ دست گرفتم اینجا گفتم احساس میکنم کم گرفتم همه گفتن چه خبره
خب بچس دیگه تند تند لباس باید عوض کرد

عزیزم شما با آی وی اف باردار شدی؟؟

عزیزم من همه لباساشو سایز صفر تا سه براش خریدم
سایز صفر کوچیکتره ؟
اصلا نخریدم براش

ببخشید عزیزم میتونی عرض یکی از لباسای صفرشو برام سانت بزنی؟

تو باید قبل زایمان ده تا شلوار براش می‌گرفتی سایز یک ودو

دقیقا پسرا خیلی لباس کثیف میکنن.
یا از بس ادرار میکنه پوشک نم میده یا به قول شما موقع تعویض پوشک همه حارو نابود میکنه🤣🤣🤣😅
منم اول یه دست خریده بودم از روزی به دنیا اومده هربار میریم بیرون یه دست دگ میخرم .
تازه بعضی وقتا لباس کم میاره از سایز یک ک بزگن میپوشم براش

من همون یه دست صبح تنش میکنم تا فردا صبح که عوض کنم براش...شیرمیدم پیش بند می‌بندم یا دستمال می‌زارم.خودش خیس وکثیف نمیکنه پوشکش مرتب می‌بندم کجو کوله نباشه

والا دختر من نزدیک ۵۰ روزشه هنوز سایز صفره ۵یا۶ دست صفر داده باز کم میارم

نمیدونم رو چه حسابی میگن سایز صفر ی دست کافیه🙄

من سایز 0 یکدست خریدم .دو دست هم سایز یک‌.فعلا با اونا سر کرده

تو گهواره همه میگفتن لباس سایز صفر زیاد نگیرید سریع کوچیک میشه اصلا به کارتون‌نمیاد و فلان حتی من رفتم لباس سایز صفر داشتم پس دادم سایز یک گرفتم بعد زایمانم با کمبود لباس مواجه شدم تو اون اوضاع خواهرم و فرستادم براش لباس بگیره با چند تا شلوار اضافی چون ۲۰ روز اول خیلی پس میدن بچه ها چون رون هاشون کوچیکه پسرم الان نزدیک دوماهش هست من هنوز دارم سایز صفر تنش میکنم یه کمد لباس داره همش براش بزرگه

پیش بند ببند

برا شیر پیش بند ببند
پسرا همینن تا پوشک رو باز کنی یه هوا بخوره بهشون فواره میزنن

تازه یه سریا میگن اصلا سایز ۰ نخرید

خیلی حساس نباشه برای شیرو...یا پیش بند ببند....لباساشو با دست بشور سریع بزار ت افتای نیم ساعته خشک میشه.
و شلوار باید اضاف داشته باشی

موقع تعویض ی دستمال کاغذی بذار رو آلتش 😁

سوال های مرتبط