خانما یکم پیشونی پسرم گرمه ببینید داره تب میکنه؟؟ 🥺

تصویر
۶ پاسخ

بله تبه

۳۸ ب بالا تب محسوب میشه
اوکی هستش

حتی گوگل هم کنی میگه که ۳۸ ب بالا تبه

نه تا ۳۷ونیم میگن اکیه

رو مرز مواظب باش

بله عزیزم

بله تب داره

سوال های مرتبط