۱۱ پاسخ

من رو ذختر اولیم 1300بود

بنظرم خوبه وزنش

من ۳۰هفته و ۳ روز رفتم
سونو رشد داشتم
دیروز یعنی
وزنش ۱۸۶۵
صدک ۵۰/۷۰

من 1350😑

منم ۳۰هفته ۴ روز ۱۶۵۰ بود ولی دکتر لیدی میل داد بهم

من هفته سی ۱۲۳۰ بود بچه ام😭
مادرش بمیره براش🥹
برای شما خیلی هم عالیه اصلا کم‌ نیست

دکتر برام لیدی میل نوشت

عقل نداشته سونوگرافیه
والا ماشاالله خوبه تازه دوماه هم داری

برا من ۱۴۰۰ گفت خوبه وزنش 😐

نی نی منم ۱۶۰۰ بود نگران نباش هنوز وقت هست

والا وزنش خیلی خوب بوده که

سوال های مرتبط