من رو ذختر اولیم 1300بود
بنظرم خوبه وزنش
من ۳۰هفته و ۳ روز رفتم
سونو رشد داشتم
دیروز یعنی
وزنش ۱۸۶۵
صدک ۵۰/۷۰
من 1350😑
منم ۳۰هفته ۴ روز ۱۶۵۰ بود ولی دکتر لیدی میل داد بهم
من هفته سی ۱۲۳۰ بود بچه ام😭
مادرش بمیره براش🥹
برای شما خیلی هم عالیه اصلا کم نیست
دکتر برام لیدی میل نوشت
عقل نداشته سونوگرافیه
والا ماشاالله خوبه تازه دوماه هم داری
برا من ۱۴۰۰ گفت خوبه وزنش 😐
نی نی منم ۱۶۰۰ بود نگران نباش هنوز وقت هست
والا وزنش خیلی خوب بوده که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.