۹ پاسخ

تو ۳ ماهگی همه بچه ها اینجوری میشن نگران نباش و استرس بخودت نده دیگ هر وقت گشنش بشه میخوره مثل نوزادی نمیمونن

پسرمنم اینطوری شده دکتر گفت تواین سن اعتصاب شیرمیکنن میترسم شیرم خشک بشه یادیگه نگیره

من بچم اینطور بود آروغ و دلدرد داشت

سینه هاتو با شامپو بچه بشور سعی کن تا گریه نکرده شیرش بدی
پسر من گرسنه بشه گریه کنه دیگه لج میکنه سینه رو نمیگیره

بشورش سر سینتو اروغشو بگیر قبلش..بعضی وقتا اروغ مونده برا همون نمیخورن وقتیم دل درد دارن نمیخورن برگردونش رو پات بزن ب بالا تر از باسنش یکمی دل دردش بهتر بش میگیره...

رفلاکس نداره؟

گزینه۶

تصویر

شاید شیر نداری

فقط شیر خودت میزه یا شیر خشکم میدی

سوال های مرتبط