۱۱ پاسخ

هیچی😂
مگه باید ببرم کلاس
۶ سالگی میفرستمش پیش دبستانی
تا اون موقع پیش خودم مطمئن ترم

من میبرم موسیقی کودکان و کلاس هوش و خلاقیت

دختر من جدیدا از همه غریبه ها خجالت میکشه و فرار میکنه جایی نمیتونم بفرستم تا ببینم چطور میشه با اینکه قبلا اینجور نبود

هیچ کلاسی ، مگه تو این سن باید گذاشتشون کلاس؟!!

تا وقتی بزرگ نشده و همه چی رو متوجه نشده
هیچ جایی مطمئن تر از کنار خودم نیست.
3 سال خیلی زوده اینکه بچه رو کنار یه غریبه بزارم.

مادرو کودک

پسر من خیلی شیطونه مدیریتش سخته پدرش مغازه داره صبح تا شب مغازه س منم باردارم والا تو خونه ب زور باهاش را میام خیلی خرابکاره من تا پنج سالش تموم نشه و عاقل نشه هیچ کلاسی نمیذارم

یه مادر و کودک و یه کلاس کودک مستقل

بخدا منم منتظرم ببینم جنگ چی میشه

منتظرم ببینم این جنگ چی میشه
قرار کلاس خلاقیت بزارم با نینجا یکم فعالیت کنه

هیچ کلاسی

سوال های مرتبط