خانما خوردن باقالی پلو ضرر داره؟؟

۱۳ پاسخ

فاویسم یک امر ژنتیکی هست و اصلا به این ربط ندارد که الان شما بخورید یا نخوریذ

نه نخور برای فاویسم بده

من شنیدم بعد از تولد نوزاد دچار فاویسم میشه برای همین از اول بارداری نخوردم

na azizam

اگه فاویسم نداری بخور اتفاقا میگن پلوی مخلوطش خوبه واسه وزن گیری جنین

نه بخور
اگه حساسیت نداری

اگه مشکل فاویسم نداری چه اشکالی داره منم خوردم تو بارداری

باقالی پلو نه ولی اگه بچتون پسره باقالی زیاد نخورین باعث ورم بیضه بچه میشه

نمیدونم هرکی یچی میگه
ولی کلا من تو بارداری هام همه چی حتی جگر و کله پاچه درحد رفع هوس خوردم

تنها چیزی ک لب نزدم باقالی بود

نه نخورین ضرر داره

من امروز ناهار خوردم

اصلا

من خوردم، انقدرم باقالی دوست دارم چندبار شده بخورم🫠

سوال های مرتبط

مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرن👼🏻🩵 مامان آرن👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی
مامان نجات یافته مامان نجات یافته هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری