فاویسم یک امر ژنتیکی هست و اصلا به این ربط ندارد که الان شما بخورید یا نخوریذ
نه نخور برای فاویسم بده
من شنیدم بعد از تولد نوزاد دچار فاویسم میشه برای همین از اول بارداری نخوردم
na azizam
اگه فاویسم نداری بخور اتفاقا میگن پلوی مخلوطش خوبه واسه وزن گیری جنین
نه بخور
اگه حساسیت نداری
اگه مشکل فاویسم نداری چه اشکالی داره منم خوردم تو بارداری
باقالی پلو نه ولی اگه بچتون پسره باقالی زیاد نخورین باعث ورم بیضه بچه میشه
نمیدونم هرکی یچی میگه
ولی کلا من تو بارداری هام همه چی حتی جگر و کله پاچه درحد رفع هوس خوردم
تنها چیزی ک لب نزدم باقالی بود
نه نخورین ضرر داره
من امروز ناهار خوردم
اصلا
من خوردم، انقدرم باقالی دوست دارم چندبار شده بخورم🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.