۱۲ پاسخ

من اینو اوردم این بار روزی سه چار بار🥲🫠🫠🫠

۱ بار

روزی ۲ بار

ی بار
دوبار

تقریبا 2بار میشه گاهی هم یک بار

پی پی کردنشون تا چه حد طبیعیه ؟؟ در روز چند بار .؟؟
یا یه روز در میون؟؟؟
منم اینو میدم بعضی روزا ۳ بار بعضی وقتا امروز پی پی می‌کنه فردا نمیکنه پس فردا می‌کنه اینجوریه

روزی دو بار

روزی یکبار اونم باید خیلی حواسم به غذاهاش باشه تا یبوست نشه

روزی یکبار بار

روزی 2بار خیلی کم پیش میاد که سه بار شه

من پرونوترا میدم روزی ۲ بار

من میدم روزی۳ تا۴ بار

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی