من واسه سونو5دادم واسه ازمایش3/800
من لیلا اخوندزاده رفتم کارشو خیلی تعریف کردن و میکنم و جنسیت هم اگه ببینه صد در صدی میگه بهت برای من گفت برای یکی از اشناها هم گفت آنومالی هم رفت ددست شد برای اشخاص دیگه همکه اینجا بودن درست اومد
سونو ۲۳۰۰
آزمایشگاه نگین شقایق کوچه پاسیوگل ۱۷۵۰
سونو ۲۸۰۰
آزمایش فک کنم ۱۸۰۰
سونو ۲۸۰۰ ،ازمایش خون ۱۷۰۰
سونو واسه من ۲.۲۵۰
ازمایش فکر کنم ۱.۳۰۰ یا ۱.۷۰۰ شد
من ۹ خرداد وقت گرفتم ۴۶۰۰
هم سونو هم آزمایش (بیمه ی ما رو قرارداد نداره و آزاد حساب میشه )
من دکترم سهیلا اکبری خودش سونوشو انجام میده گفت بهم دو تومن ولی ازمایششو نمیدونم
۲۰۶۰ با بیمه ۱۷۰۰
ولی قیمتا یکی نیس بالاپایین داره بستگی به جاش
عزیزم از من ۲/۵۰۰ شد
شاید هر جایی فرق کنه
هر جا ی قیمته برای من شد ۷تومن
سلام ازاد حدود ۵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.