خانما هزینه غربالگری و ان تی 12هفته چقدره

۱۱ پاسخ

من واسه سونو5دادم واسه ازمایش3/800

من لیلا اخوندزاده رفتم کارشو خیلی تعریف کردن و میکنم و جنسیت هم اگه ببینه صد در صدی میگه بهت برای من گفت برای یکی از اشناها هم گفت آنومالی هم رفت ددست شد برای اشخاص دیگه هم‌که اینجا بودن درست اومد
سونو ۲۳۰۰
آزمایشگاه نگین شقایق کوچه پاسیوگل ۱۷۵۰

سونو ۲۸۰۰
آزمایش فک کنم ۱۸۰۰

سونو ۲۸۰۰ ،ازمایش خون ۱۷۰۰

سونو واسه من ۲.۲۵۰
ازمایش فکر کنم ۱.۳۰۰ یا ۱.۷۰۰ شد

من ۹ خرداد وقت گرفتم ۴۶۰۰
هم سونو هم آزمایش (بیمه ی ما رو قرارداد نداره و آزاد حساب میشه )

من دکترم سهیلا اکبری خودش سونوشو انجام میده گفت بهم دو تومن ولی ازمایششو نمیدونم

۲۰۶۰ با بیمه ۱۷۰۰
ولی قیمتا یکی نیس بالاپایین داره بستگی به جاش

عزیزم از من ۲/۵۰۰ شد
شاید هر جایی فرق کنه

هر جا ی قیمته برای من شد ۷تومن

سلام ازاد حدود ۵

سوال های مرتبط

مامان میراث مامان میراث هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سوما🫀 مامان سوما🫀 ۱ ماهگی
مامان ماه مامان ماه ۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ ماهگی
مامان نمیدانم مامان نمیدانم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سلنا مامان سلنا هفته دوازدهم بارداری
مامان آیسا 🫧💗👶🏻 مامان آیسا 🫧💗👶🏻 ۷ ماهگی
مامان پسر قشنگم 🥹🩵 مامان پسر قشنگم 🥹🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه زندگی مامان معجزه زندگی ۵ ماهگی
مامان زهرا و تودلی🐣 مامان زهرا و تودلی🐣 هفته دهم بارداری
مامان دخترم🎀 مامان دخترم🎀 هفته سی‌ویکم بارداری