۶ پاسخ

من پسرم قبلا سایز یک واسش گرفتم تا یک ماهگی اندازش بود بعد کوچیک شد صفر که خیلی کوچیکه بستگی به وزن بچت داره بالا سه کیلو یک بخر مگر اینکه زیاد ریزه میزه باشه صفر اندازش باشه

نوزده تیکه سایز صفر نگیر بچه زود بزرگ میشه لباساش میمونه حیف میشه نوزده تیکه سایز دو بگیر بنظرم سایز صفر یه دست بگیری کافیه یه دست یا دو دستم سایز یک بگیر

19تیکه نخر عزیز سایز 2و3بیشتر بخر

اگه واسه سبسمونیه تخمین بزن چند ماهه میشه تو هر فصل واسه هر فصل دو دست بخر
اگه نه سیسمونی اولی نیستی نخر لباسای بزرگ، هرچقد که بزرگ شد و لازمش شد بخر

۱۹ تیکه سایز صفر الکی پولتو حرومم نکن دو دست لباس بگیر بس اش صفر زیاد به درد نمیخوره ۱۹ تیکه ها خیلی گرون ۶ونیم😕

سایر صفر یکی یا دوتا سه تیکه هم بخر

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری