صفر مال نوزاد. نارس هست
من از یه سایتی سایز یک گرفتم بی نهایت کوچیکهههه مامانم میگفت اگه بچت یه خرده درشت باشه این اصلا اندازش نمیشه
صفر نگیر اصلا چون اونطوری دیگه خیلی کوچیکه
من از این سفارش دادم سایز 2
اینا سایزشون استاندارد نیست سایز ۱ اینا از صفر دانالو کوچیک تره تازه میشوری یه جوری میشه
فقط صفر نخر
سایز ۱ بهتر ۰ اصلا نخر
یه ۵تیکه گرفتی کافیه . نه دیگه ۱ ۳ تابگیر . بلاخره میخای عوض کنی چی بپوشه
من برای دخترم یک گرفتم خیلییی بزرگ بود رفتم صفر گرفتم البته ب وزن بچه هم بستگی داره
این ۵ تیکه ها اکثرا قواره شون کوچیکه سایز ۱ بگیری بهتره صفر زود کوچیک میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.