آزمایش غربالگری چطوریه؟چیکار میکنن چی میگیرن؟

۴ پاسخ

منظورت کدوم غربالگریه؟
همینی الان باید بدی تو ۸هفته واینا؟
این یه ازمایش کلی خون و اگه اشتباه نکنم ادرار هست بین ۱۱تا۱۳ هفته غربالگری اول که سونو ازمایشه بین ۱۸تا۲۲ هفته غربالگری دوم که سونو انومالی هستش
مابینش بعد ۱۶هفته میتونی بری برا تعیین جنسیت ولی خیلیا میزارن با انومالی بین ۲۴هفته فک کنم تا ۲۸هفته ازمایش قند بارداری هست
و بین ۳۲ هفته فک کنم تا ۳۴ هفنه سونو وزن جنین دیگه چیزی نیست اینا واجبا و مهماست

غربالگري اول سونو داره كه شكمي است معمولا بعضي پزشك ها هم واژينال هم درخواست ميكنن
بعدش با جواب سونو گرافي همون روز بايد بري ازمايشگاه ازمايش خون بدي
ترتيبش مهمه و بايد تو يك روز هم انجام بشه
اين غربالگري اول و يا سونو انتي ميگن بهش

آزمایش خون و سونو هستش

آزمایش خون

سوال های مرتبط

مامان مامانی مامان مامانی هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته پانزدهم بارداری