سلام مامانا آزمایش غربالگری چطوریه ناشتا باید باشم

۶ پاسخ

نه نمخاد ناشتا باشی فقط موقع سونو استرس نداشته باش تا پوزیشن بچه خوب باشهبتونه راحت انتی رو بگیره

نه جانم نیاز نیست

اره عزیزم یک هفت ساعت باید ناشتا باشی

ممنون که پاسخگو بودید خدا تو دلی هاتونو حفظ کنه انشاالله 😍😍😘😘😘😘😘

اگه ان تی منظورته نه مهم نیس ناشتا باشی چه سونو چه ازمایشش

ن .نیاز ب ناشتایی نداره عزیز.

سوال های مرتبط

مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه کوچولو💙 مامان جوجه کوچولو💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هانیس مامان هانیس هفته شانزدهم بارداری