مامانا آزمایش غربالگری بدم باید ناشتا باشم
نمی‌دونید هزینش چقدر میشه

۳ پاسخ

غربالگری اول که باسونو انتی انجام میشه ناشتا بودن نمیخواد من دیروز انجام دادم۱۷۰۰شاید تو شهرشما قیمتا متفاوت باشه

من هفته قبل سونو ۳۰۰۰ ازمایش ۱۷۰۰

ناشتایی نمیخواد من دیروز انجام دادم ۱/۹۰۰شد ازمایش،سونو هم ۱/۸۰۰

سوال های مرتبط

مامان torobche مامان torobche هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حُسنا خانوم مامان حُسنا خانوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🩷حلما خانوم🩷 مامان 🩷حلما خانوم🩷 هفته بیستم بارداری