۴ پاسخ

برای آزمایش غربالگری نیاز نیست ناشتا باشی

اگه منظورت انومالیه باید ۱۸ هفته بشی ولی نیازی نیست ناشتا باشی چیزای شیرین بخور نینی بیدار بشه

نه ربطی نداره ناشتایی نمیخواد

برا آزمایش قند باید ناشتا برین

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری