سلام. برا آزمایش آنتی باید ناشتا باشم یا ن

۷ پاسخ

نه ناشتایی نداره

نه نیازی نیست

من بهم گفتن ناشتا بری بهتره یعنی مثلا امروز بری سنو فردا بری ازمایش ولی من ناشتا نرفتم همون بعد ازمایشم رفتم

باید اول سونو بدی بعد سونو رو ببری ازمایشگاه ازمایش بدی

نه لازم نیست

ن بابا ی چی بخور برو

ن اتفاقا باید چیزی شسرین بخوزی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ودوم بارداری