برای آزمایش انتی باید ناشتا باشم؟

۷ پاسخ

نه مگر اینکه دکتر قند ناشتا نوشته باشه ، مثلا واسه من نوشته بود دیگه چون برای سونو باید صبحانه کامل خورده باشی و چیز شیرین قبلش بخوری من آزمایش که رفتم همرو گرفت فقط قند ناشتا موند که فردا صبحش ناشتا دوباره رفتم

نه عزیزم

خیر لازم نیس

نه نیازی نیست

باید صبحانه یه چیز شیرین بخوری نون با عسل خرما با خودت داشته باش که نی نی بیدار شه

نه عزیزم

ن فقط قرص نخور

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سی‌ودوم بارداری