نه گلم اول میری سونوتو میدی بعد جوابو میبری ازمایشگاه ازمایشتو میدی
انتی چه ازمایشیه
نه عزیزم نیاز نیست
نه عزیزم اول میری سونو بعد با برگه سونو میری آزمایش ناشتایی نمیخواد
ازمایشگاه که منو برگردوند گفت 3 الی 4 ساعت باید ناشتا میبودی، هرچی گفتم بابا یه غربالگری سادست گفتن قانونشه، زنگ بزن از ازمایشگاهت بپرس مثل من اسیر نشی
نه عزیزم لازم نیست
نه عزیزم
ن اول باید سونو و انجام بدین بعد با جواب سونو برید آزمایشگاه
نه عزیزم
ن عشقم
نه عزیزم نیاز نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.