خانوما واس ازمایش انتی باید ناشتا باشم؟

۱۱ پاسخ

نه گلم اول میری سونوتو میدی بعد جوابو میبری ازمایشگاه ازمایشتو میدی

انتی چه ازمایشیه

نه عزیزم نیاز نیست

نه عزیزم اول میری سونو بعد با برگه سونو میری آزمایش ناشتایی نمیخواد

ازمایشگاه که منو برگردوند گفت 3 الی 4 ساعت باید ناشتا میبودی، هرچی گفتم بابا یه غربالگری سادست گفتن قانونشه، زنگ بزن از ازمایشگاهت بپرس مثل من اسیر نشی

نه عزیزم لازم نیست

نه عزیزم

ن اول باید سونو و انجام بدین بعد با جواب سونو برید آزمایشگاه

نه عزیزم

ن عشقم

نه عزیزم نیاز نیست

سوال های مرتبط

مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دنیز🩷✨ مامان دنیز🩷✨ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریل کوچولو💎 مامان آریل کوچولو💎 ۲ ماهگی
مامان دایار مامان دایار هفته بیست‌ودوم بارداری