سلام خانما آزمایش انتی باید ناشتا باشم؟

۲ پاسخ

نه باید سیر باشی چیزای شیرین بخوری

نه عزیزم نیاز به ناشتایی نداره
اول باید بری سونو بدی بعد بری آزمایش بدی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان تیام👶🏻🐣🍼 مامان تیام👶🏻🐣🍼 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری