خانما برای ازمایش انتی باید ناشتا باشم

۱۰ پاسخ

نه گلم نیاز نیست من دیروز دادم

عزیزم اگر آزمایشتون فقط غربالگری هست احتیاج نیست
ولی من خودم یه سری آزمایش هارو همراه انتی دادم و باید ناشتا می‌بودم

نه گلم

ن عزیزم

نه نیاز نیس

نه عزیزم دکترمن گفت صبحونه سبک بخور و یه چیزشیرینم همراهت باشه

سعی کن صبحانه کامل بخوری به نظرم رو جواب خیلی تاثیر داره

نه اتفاقا باید مفصل صبحانه بخوری
چیزای شیرین مقوی هم همراهت باشه
مثل خرما و عسل

نه عزیزم نیاز یه ناشتایی نیست

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وسوم بارداری