از بعد از مثبت شدن بتا با رابطه خدافظی کردیم
از اول تا الان هفته ای دوبار بوده و هست
من با دهانه رحم کاملا بسته و اجازه دکتر
همسرم از وقتی وارد ۷ ماه شدم دیگ باهام رابطه برقرار نکرد
حتی دیگ بدون رابطه ارضامم نمیکنه😇
میگه خطرناکه یه وقت چی بگم😅😁
بله بله داریم هنوزهم
من همین الانم میترسم رابطه ندارم ۳،۴هفته ای ۱بار
منمنع شدم از اخرای هفت ماهگی بعلت انقباضات زودرس
من از اول بارداری تا الان نداشتم
اصلا به نظرم با شکم بزرگ لذت نداره
۴ ۵ ماهه ک نداریم ولی دکتر گفته هفته های اخر داشته باشم نمیدونم چیکار کنم اصن حس رابطه ندارم😑
نه
من الانشم دارم 😂
نه ..یه دو هفته س گذاشتم کنار..
بله حتی هشت ماهگی هم رابطه داشتیم احتمالا نه ماهگی هم همین رواله😂
اره مم هروقت همسرم بخواد رابطه داریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.