۳ پاسخ

رفلاکس داره اروغشو بگیر همین ک شیر دادی دراز نکشونش تو بالا ی رب بیست دقیقه نگه دار عمودی ماساژ دورانی بده کمرشو

ببرش دکتر بهش دارو بده

رفلاکس داره
شیرشو عوض کن وقتی شیر میخوره حتما بعدش آروغشو بگیر ربع ساعت ۲۰دیقه هم عمودی نگهش دار

سوال های مرتبط

مامان آقا آرتا و تو دلي💙 مامان آقا آرتا و تو دلي💙 ۱۴ ماهگی