با دارو درست میشه نگران نباش الانم که ماشالله تیروئید مث سرما خوردگی یه چیز عادی شدی همه دارن.من اوایل با دوز ۱۰۰ و کم کم دوزش ۵۰ شد فقط سختی که داره اینه که باید همش به دکتر مراجعه کنی تا بررسی بشی
کم کاری تیروئید
کم کاری تیروئید دارید
خیلی بالاست باید دارو بخورید بیاد زیر ۳
کم کاری تیروئیده
باید دارو بگیرید لووتیروکسین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.