کسی می‌تونه این آزمایش تیرویید تفسیر کنه

تصویر
۵ پاسخ

با دارو درست میشه نگران نباش الانم که ماشالله تیروئید مث سرما خوردگی یه چیز عادی شدی همه دارن.من اوایل با دوز ۱۰۰ و کم کم دوزش ۵۰ شد فقط سختی که داره اینه که باید همش به دکتر مراجعه کنی تا بررسی بشی

کم کاری تیروئید

کم کاری تیروئید دارید

خیلی بالاست باید دارو بخورید بیاد زیر ۳

کم کاری تیروئیده
باید دارو بگیرید لووتیروکسین

سوال های مرتبط

مامان رادین و رایان مامان رادین و رایان روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷👩‍❤️‍👩🩷 مامان 🩷👩‍❤️‍👩🩷 ۲ ماهگی
مامان نی نی قشنگم🫄 مامان نی نی قشنگم🫄 ۱ ماهگی
مامان نيهان 💕 مامان نيهان 💕 ۱ ماهگی
مامان amirreza مامان amirreza روزهای ابتدایی تولد