تو این گرما سرما خوردم چیکار کنم درست بشم خیلی حالم بده

۳ پاسخ

منم 🥴😭🫣🫠هیچی نمیتونیم بخوریم باید اب نمک قرقره کنی فقط من دفعه پیش دکتر رفتم همین گفت متخصص داخلیم بود گفت چیزی نمیدم ضرر داره

مایعات آب وچای کمرنگ فراوان..لیموی تازه با کمی عسل..استمینافون ۵۰۰ و استراحت..تو بارداری جز اینا کاری برنمیاد

خیلی خیلی مایعات بخور
به زووور مایعات بخور

سوال های مرتبط