بببن قشنگتر از و آهنگین تر از رزالییین نیست واقعاا.شک نکن😍😍😍😍
رُزا بهتره بنظرم
دنیز
دنيز قشنگه
دنیز
دنیز
رزالین
رزالین
دنیز
من هی میپرسن اصلا نگفتم هی گفتم بین چند تا موندیم ولی دیشب یکهو پیش چند تا از دوستان گفتن بین چیا موندین اسم های دیگ گفتم ولی رزالین از دهنم در اومد و دوست نداشتم بگم چون اگر بخوام بزارم دلم نمیخواست بدونن
رزالین خیلی جدیده و شیکه
دنیز
رزا لین
دنیز
رزالین خیلی باکلاس
دنیز قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.