لیپوزوفر خیلی خوشمزه است...
سیدرال گوچه بده خوشمزه اس خیلی
فقط اونجایی ک چشاشو بسته و عوقش میاد🤣🤣🤣
من لیپوزوفر میدم گاهی خودمم میخورمش بسکه خوشمزس
لیپوزوفر ابی یا سیدرال بده
خوششون میاد دندون هم سیاه نمیشه
البته که همیشه اولش دختر من دهنشو میبنده ولی خب بعدش که میخوره خوشش میاد
فروفورت هم طعم و بوی خوبی داره پسر من دوستش داره قیمتش هم تقریبا دویست و خورده ای هست
پدیا بست بگیر توت فرنگیش خوبه
چی میدی؟من سیدرال میدم با عشق میخوره اصلا بوی بد نمیده و شیرینه
الهیییی
پسر من از مولتیش بدش میاد
من ایروفیکس میدم خیلی دوست داره ۳۶۰ تومنه
من لیپوزوفر قرمز میدم بوی شیر موز میده 🤣🤣🤣
لیپوزوفر خیلی خوشمزه اس
طعم شکلات شیری میده
لیپوزوفر بخر خودت هم دوست داری بخوریش چه برسه به بچه
سیدرال خوشمزس
من لیپوزوفر قرمز میدم خوشمزه هست
لیپوزوفر بده خیلی خوشمزه است مزه تافی میده پسر من عاشقشه 😋
من ایروفیکس میدم خیلی خوبه دندون هم سیه نمیکنه دکترش داده
از ای بهش بده خوبه
من سیدرال میدم با عشق میخوره🥺
اگه شیشه میخوره قطره رو بریز توی سر شیشش مزشو نمیفهمه
لیپوزوفر بده خیلی خوشمزست
قطره آهن بهداشت میدی؟
😂😂اره انگاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.