۲ پاسخ

من که میزدم یکسال جلوگیری هم نداشتم اتفاقی نیفتاد دیگه بخاطر عوارض خیلی زیادی ک داشت نزدم

بنظرم کاردرستی میکنی ادم باید خیلی مراقب باشه😁

سوال های مرتبط

مامان دردونم مامان دردونم ۲ سالگی
مامان دردونم مامان دردونم ۲ سالگی