۶ پاسخ

صدالبته دستگاه

واقعا برام سواله چرا برای روش های جلوگیری حتما خانم یا دستگاه بذاره یا قرص بخوره چرا مردا کاری انجام ندن مثلا

دستگاه

هیچکدوم وازکتومی

ب نظرم دستگاه بهتره امپول عوارض داره

دستگاه

سوال های مرتبط

مامان دردونم مامان دردونم ۲ سالگی
مامان دردونم مامان دردونم ۲ سالگی