۳ پاسخ

من دو سال داشتم فقط دو ماه اول رعایت میکنی بعد من رعات نکردم چیزی هم نشد فقط اولش باید رعایت کنی ببینی بهت میسازه یا ن

موقع گذاشتنش درد نداشتی؟ فک کنم باید رعایت کنی؟ هزینه اش چقدرشد؟

درد داره آیودی ؟؟

سوال های مرتبط