من زعفران واب پیاز وپیاز خلالی وسیر رنده شده وادویه ماهی ونمک ویکم زردچوبه وابلیمو خیلی خوب میشه
فقط اینایی که میگن ماهی بونداره یا ماهی باید بوداشته باشه
یه بار تواب پیاز استراحت بدین نتیجه رو ببینین
شوهرمن نمیخوره خیلی حساسه همسایه بپزه این حالش بدمیشه ازبوش ولی اینجوری میخوره
بو نداشته باشه که ماهی نی 😐 ولی بهترین کار اینه کاملا خشکش کنی با دستمال بعد حتی نمک و زردچوبه هم که بزنی کافیه . من فقط زردچوبه نمک ادویه ماهی میزنم و کمی آبلیمو یا سرکه.
ماهی وقتی خیسه طعم دار کنی باعث میشه بوی زهمش بمونه.
من همون فلفل سیاه و نمک میزنم و سرخ میکنم
بوی چندانی هم نداره خوشمزه هم میشه
ما بجز کبابی روی اتیش هیچ جوره نمیتونیم بخوریم
ابلیمو پودر سیر دارچین نمک و زردچوبه
ادویه ماهی ، پودر سیر و زردچوبه و آرد میزنم و سرخ میکنم عالی میشه
میذارم تو آب نمک ، بعد هم با آرد و زردچوبه و نمک فلفل، ابلیمو قبل از پخت نمیزنم بافتشو سفت میکنه
یه کم سرکه طبیعی میزنم بوش میره
فقط نمکو فلفل سیاه بعضی وقتام زعفرون سرخ میکنم بونمیده
به عنوان یک جنوبی میگم
داخل آرد زردچوبه و نمک و فلف بریز و ماهی هارو بزن داخلش تا همه جاشو ارد بگیره بعد هم سرخشون کن هم خوشمزه میشه هم بو انچنانی نداره
آبلیمو نمک بخوابون بعد قبل از اینکه سرخ کنی آرد پودرپاپریکا ادویه کاری فلفل سیاه زردچوبه نمک پودر سیر پودر پیاز مخلوط کن باهم بعد بزن تو این ترکیب بعدش سرخش کن هم خوشبو هم خوشمزه میشه
من خودم جنوبیم از این ترکیب استفاده میکنم
زعفران سیر رنده پیازه رنده پود زرد چوبه ابلیمو پودر سیر
من اول دوتا سه تاپیاز بزرگ رو رنده میکنم یامخلوط کن ابشو میگیرم میزارم نیم ساعت ۱ساعت میمونه تواب پیاز یه لیمو هم ابشو میگیرم توپیازا
درمیارم زعفرون غلیظ دوباره لیموتازه فلفل سیاه نمک سیر تازه میزارم فریزر هرموقع بخوام همونو میزارم توروغن عالی میشه اصلا بو نمیده
فقط نمک و فلفل.
ماهی تازه باشه بوی بدی نداره که
اب یخ نمک
نمک فلفل سیاه زردچوبه گاهی ابلیمو هم میزنم، تو ارد هم همینارو میزنم میغلتونم تو ارد و با شعله ملایم میذارم قشنگ سرخ بشه همه طرفش خوشمزه میشه بو هم نمیده
بوی خاص نداره اخرش نزدیک فقط نیم ساعت تو ابلیمو نمک فلفل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.