سلام دوستان کی از این ویتامین به بچش میده

۳ پاسخ

من میدم

یه دسر یخچالی خنک و فوق العاده اسون و راحت 😎
برای میان وعده و عصرونه بچه ها عالیه 🤩
کوچولوها عاشقش میشن 🥳مخصوصا اونایی که در آستانه دندون دراوردن هستن🤓. چون خنکه و خوششون میاد !😋
طرز تهیه توی کانال روبیکا
@kodaakeman

این هست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۱ سالگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۳ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۵ ماهگی