فقط و فقط قطره سدیم کلراید هر ۶ ساعت ۱ قطره هر دماغ
من دکتر دخترم همینو گفت
قطره سدیم کلراید بریز بینیش آزادشه
حتما بابد ببری متخصص کودکان ، نوزاد با علائم سرماخوردگی باید ویزیت بشه
بهتره کف سرش پنبه ی گرم بزاری و کلاه بزاری سرش...ببین اب بینیش چرکی شد خدایی نکرده حتما ببر دکتر
بچه زیر ۱ ماه اصلا سرخود دارو ندید. ببرش دکتر
دختر منم تو 20روزگیش ویروسی شد نفهمیدم از کجا و نیاز ب چرک خشک کن پیدا کرد خداروشکر الان بهتره ولی روزای خیلی سختی بود
وااای چرا گذاشتی سرما بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.