۷ پاسخ

فقط و فقط قطره سدیم کلراید هر ۶ ساعت ۱ قطره هر دماغ
من دکتر دخترم همینو گفت

قطره سدیم کلراید بریز بینیش آزادشه

حتما بابد ببری متخصص کودکان ، نوزاد با علائم سرماخوردگی باید ویزیت بشه

بهتره کف سرش پنبه ی گرم بزاری و کلاه بزاری سرش...ببین اب بینیش چرکی شد خدایی نکرده حتما ببر دکتر

بچه زیر ۱ ماه اصلا سرخود دارو ندید. ببرش دکتر

دختر منم تو 20روزگیش ویروسی شد نفهمیدم از کجا و نیاز ب چرک خشک کن پیدا کرد خداروشکر الان بهتره ولی روزای خیلی سختی بود

وااای چرا گذاشتی سرما بخوره

سوال های مرتبط